helgen

Så har det redan blivit söndag igen då, helgerna går sååå fort! Men å andra sidan så rinner även veckorna förbi med en väldig fart. Min mamma har många gånger berättat att min farfar brukade säga till henne att tiden går bara fortare och fortare ju äldre man blir, vilket hon har märkt stämmer för henne och och vilket jag nu oxå börjar inse att så nog är fallet faktiskt. Men men, "tiden går fort när man har roligt" heter ju ordspråket så jag får väl se det som att jag har fantastiskt roligt då! =)

I torsdags kväll kom mamsen hit för att jobba lite på fredagen och hon har varit här och hälsat på hela helgen nu, det har varit supermysigt. Vi springer lite i affärer och polemasar på när hon är här, alltid lika skojjigt =) Min tanke att åka hemöver har lagts på is i några veckor till då tiden inte riktigt verkar vilja räcka till för det, men den som väntar på nåt gott... ;-)

Idag är det en liten halvseg dag för fröken Hopstadius faktiskt, det blev några glas vin igår kväll till hockeyn och därefter kortspel tillsammans med S hos några kompisar till honom. Vi hade jättetrevligt men hur mycket vin jag än drack så lyckades inte Modo vinna matchen, är det inte konstigt så säg?! ;-) Mamma hon åkte hem till morbror och höll honom sällskap medans vi gick ut. Kvällen avslutades på G3, där har jag inte varit på länge nu så det va jätteskoj! Jag va på värsta danshumöret och grabbarna va snälla nog att hålla mig sällskap där uppe på golvet till många gamla härliga slagdängor =)

Nu tror jag att jag ska lägga mig ner å blunda en liten stund, känner att ögonlocken börjar hänga tungt.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Kristina E

Håller helt klart med moderskapet, tiden går bara fortare och fortare, lite läskigt men de e bara å gilla läget.

Kramen

2011-03-12 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0