Sommar och semester!

Den här sommaren har varit riktigt härlig tycker jag, många fina och varma dagar! Just nu njuter jag till fullo av min sista semestervecka. Den här semestern har jag tagit det ganska lugnt, varit en del uppe i hoting men annars ganska mkt här hemma på frösön oxå faktiskt. Det är mycket som ska fixas och donas med just nu så dom lediga dagarna har varit värdefulla =)

Första helgen på ledigheten så var vi på bröllop i frösö kyrka. Helena och P.G gifte sig och hade middag och fest på rödöns bygdegård, dom va så fantastiskt fina och roligt hade vi! Det är så härligt med bröllop och i år har jag turen att både börja och avsluta sommaren med just det =) Min fina fina vän Kristina och hennes Eman gifter sig i augusti så just nu spånar jag en del på frisyr till henne! När jag va i hoting hade vi givetvis lite möhippa för Kristina, vi kidnappade henne hemma på morgonen och sen åkte vi upp till först rossön där vi åt en picknicklunch ute i det gröna och lekte lite lekar osv. Därefter fortsatte vi vår färd i den gula möhippebussen upp till Junsele där vi utsattes för diverse utmaningar och därefter avnjöt en god middag i kåtabyn =) Sen blev det bastu och bad på campingen i hoting, dock hade vi ju kunnat skippa bastun då det va 26 grader varmt ute haha, men det kunde vi ju inte veta då vi planerade allt ;-) Det va så roligt! Jag bara älskar dessa tjejer som jag har runt mig och det är fantastiskt när vi verkligen kan samla ihop allihopa samtidigt och umgås. Vilket faktiskt är en utmaning numera då alla har fullt upp med sina liv, barn, karlar, jobb, hus och hem och allt va det kan vara =)

 

Ne, nu ska jag återgå till mina sysslor igen! Hejsvej =)

 


Kommentarer
Postat av: Kristina Näslund

Ja de var en superdag, älskar mina fina flickor! ta hand om dig. kram

2011-07-27 @ 22:43:16
Postat av: Kristina Edvall

Hej Stumpan

Nu vill jag ha ett nytt inlägg här, det är dags för det. Jag har tänkt komma och hälsa på snart.

2011-10-01 @ 22:35:33
Postat av: Daniella Mattiasson

Öööhh... döööhh... duu.. du tycker inte att det är dags att göra ett nytt inlägg här?? Det var ju som ett tag sen å tror att liiiite lite har hänt sen sist du hade semester.. ;-) Hehe.. kram kram

2012-05-11 @ 15:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0