sjukling

Är hemma från jobbet just nu med en riktigt grym urinvägsinfektion... huvva vad ont det gör och man håller sig i närheten av toan vill jag lova =(

Men men, i morgon ska jag gå till jobbet. Har ju fått penicillin så det börjar kännas lite bättre nu. Vad händer å sker då? Nja, inte så våldsamt mkt om sanningen ska fram. Känns som att dagarna tickar på i en vansinnig fart, man hinner inte med. Nu fick jag det verkligen å låta som om livet va dötrist haha men så är det ju såklart inte, många roliga saker händer oxå =)

Jag börjar känna en liten längtan till Hoting faktiskt, har inte varit hem dit sen julen och det börjar ju va några veckor sen nu. Jag saknar min familj och mina vänner! Det är lite saker som ska fixas nu några helger framöver men efter det så tror jag att jag ska ta med mig S och åka uppöver =) Det blir roligt!

Ne, nu piper min äggklocka... Kladdkakan i ugnen är nog klar =)

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Kristina E

Ja va roligt, ja kom hem, jeho, äntligen, de blir bra. Bli frisk

Stor kramen Kristina

2011-02-11 @ 10:03:51
Postat av: Kristina Näslund

Ååh va glad jag blir att du ska komma hem,, hoppas det är en helg när Eman är hemma så vi kan träffas utan "Wilde". Saknar dig. kramen

2011-02-11 @ 19:40:51
Postat av: sandra

Ja, det blir skitkul! Jag saknar er nu tjejer =) Har för övrigt blivit frisk, det gick bra :) Kram

2011-02-15 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0