Ett gott skratt =)

Så har vi då kommit till ännu en helg, sköönt. Våren är i luften nu oxå, även om luften här i Ö-sund fortfarande är ganska så kylig med fjällvindar så värmen solen gott när den väl vill titta fram =)
Såhär på fredagskvällen efter jobbet så föredrar jag faktiskt numera en ganska stillsam tillvaro, jag har ju kommit att älska program som Så ska det låta och Dobidoo. JAA, jag vet!! Jag har blivit en pensionär!!! haha. Men vad ska man göra, jag gillart :) Dom fredagar som jag inte är hemmavid (ja, jag har fortfarande ganska många sådana oxå;)) så ser jag dessa program på nån repris eller SVT Play. Peter Settman är ju bara för härlig oxå, man vill ju bara krama han haha =)
I morgon så styr jag min kosa mot metropolen Hoting för ett besök hos släkt å vänner men även lite däckbyte ligger på dagordningen. Misstänker att farbror polisen inte riktigt gillar att jag fortfarande glider runt på dubbarna såhär långt in i maj..

Med det så önskar jag nu en Trevlig Helg! Jo just ja, rubriken lovar ju ett gott skratt. Detta är helt klart årets höjdpunkt från Så ska det låta, jag skrattar så tårarna rinner.
Bästa Timo Räisänen och hans tatuerade rock kompanjon Måns är briljanta här! haha


Kommentarer
Postat av: Kristina Näslund

Jahaja,, man måste läsa på bloggen att du är hemma i Hoting,, å inte har du hört av dig eller varit förbi,,, :(

2010-05-08 @ 20:02:20
Postat av: Björka

Haha.. Den var bra

2010-05-09 @ 21:39:46
Postat av: AnnaGreken

Haha, det var roligt! Både ditt inlägg och klippet :)

2010-05-12 @ 23:39:13
Postat av: Sandra

Nä, kristina.. det blev en snabbvisit faktiskt. Hann inte med å träffa så många alls :( Men nästa gång så lovar jag att jag ska vara duktigare =)

2010-05-13 @ 13:16:41
Postat av: Kristina Näslund

Vilken tur,, saknar dig ju :) kram

2010-05-13 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0