Små grodorna, små grodorna är lustiga att se..

Midsommar är då avverkad för detta år. Jag dansade aldrig runt någon stång faktiskt även om rubriken till detta inlägg låter er tro det. Men vi åkte ut på Stocketitt och tittade på när andra gjorde det =) Lite mysigt när dom reser midsommarstången och sjunger alla klassiker som man minns sen man var barn. Men eftersom att vi inte hade några barn med oss så slapp vi dansen, kanske om man nån gång skaffar egna barn så får man återuppta den traditionen igen =)
Annars så hade vi ett trevligt midsommarfirande med god mat, trevligt sällskap å en å annan nubbe =) Vädret höll sig ju oxå riktigt bra, i alla fall bättre än meterologerna förutspått så det fick man ju vara nöjd å glad med.
Resten av helgen har varit ganska lugn... Jag känner mig lite trött just nu, har som lite dåligt med energi. Kanske är det så att det är hög tid att få lite semester, jag jobbar 2 veckor till sen blir jag ledig i 4 =) Eller nästan 4 veckor i alla fall, ska hoppa in lite under yranveckan och jobba ett par dagar.
På semestern ska jag bara njuta hade jag tänkt, åka hemöver lite och må gott. Förhoppningsvis träffa mina kära vänner så mycket jag bara kan! Och såklart gosa lite med deras småttingar =)
Har även ett litet projekt som jag ska ta itu med, resultatet av det projektet visar jag lite längre fram när det är färdigt =)

Näe, gå ut i solen nu vettja istället för å sitta vid datorn hihi ;-) Man vet aldrig när det blir sol igen, bäst å passa på :D
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0