sanering fortsätter...

Idag har jag jobbat, det har faktiskt varit lite skönt å tänka på nåt annat i några timmar. Saneringsfirman fortsätter sin städning, det blir verkligen jätte jätte rent här. Röklukten är nu borta, jag känner ingenting alls av nåt sånt i själva lägenheten. Men, jag känner inte igen mig när jag kommer in här.... det luktar ju nu ganska skarpt av deras speciella rengöringsmedel och det känns verkligen inte som hemma för mig. Man har ju sitt eget lixom och när man har bott på ett ställe ett tag så doftar det ju hemma när man kommer hem, det är en doft som man väl känner igen och trivs i. Men den känslan finns inte nu...
Men men, det kommer väl! Bara jag vant mig lite så tänker jag väl inte på det och hux flux så är det som mitt allra egnaste hem igen =)
Dom kommer i morgon oxå men sen hoppas jag att dom börjar bli klar, fast självklart får dom fortsätta så länge det behövs. Jag uppskattar verkligen att det verkar bli väldigt grundligt utfört allting!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0