en hemlös stackare...

...är jag och det är såå synd om miiig! haha, nejdå jag tycker inte det minsta synd om mig själv faktiskt. Klart jag hade önskat för allt i världen att detta kunde vara ogjort men det är väl sånt som händer, jag är inte den första och garanterat inte den sista. Det är ju bara det att det är så tidskrävande allting, jag blir jättetrött av allt fix och telefonsamtal med tusen olika människor osv. Sen att vara hemlös är inte heller någon höjdare, man inser verkligen vad ens egna hem betyder. Jag älskar att vara hemma och lider med tanken på att jag inte FÅR vara det. Visst gillar jag att vara borta oxå men det är så mkt roligare att vara det när man har valt det istället för såhär när man tvingas till det...
Idag har i alla fall saneringsfirman varit här igen, dom har påbörjat en otroligt grundlig städning. Dom går verkligen igenom allt, kollar av, putsar, skurar och donar. Jag beundrar verkligen det dom gör, vilket jobb! Idag blev det inte färdigt så dom kommer i morgon oxå. Jag hoppas verkligen att detta går relativt smärtfritt och att jag får tillbaka min lägenhet ren och rökfri så snart som möjligt. Personalen på saneringsfirman är i alla fall mkt positiva, så jag litar såklart på att dom kommer fixa detta jättebra =) Själv tycker jag ju att lukten va FRUKTANSVÄRD, bland det värsta jag känt nån gång men när dom klev in här så va deras första kommentar att "jamen det här va ju inte så farligt, mycket värre har vi varit med om" så det fär man väl se som ett gott tecken då :)
 
Tack mina vänner för era fina kommentarer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0