cykeltrubbel...

Idag när jag i godan ro va ute å cyklade på min relativt nyinköpta cykel så hoppade kjedjan plötsligt av! Va!?? På min NYA cykel! Jäkla skit lixom, provade lite själv att få tillbaka den men blev ju såå smutsig om fingrarna så jag gav upp ;) Istället ringde jag till min kära vän och undrade lite försynt och försiktigt med min allra mest ynkliga röst om inte han bara mååååste komma in å hjälpa mig. "Du kan fixa det själv såhär..." började han men jag KAAAN inte försäkrade jag... Så snäll som denna man är alltsomoftast så kom han på en gång å hjälpte mig =) Å det visade sig att inte bara kjedjan va lös utan hjulet hade oxå blivit alldeles vint. Guud så glad å tacksam jag va att han va där å hjälpte mig, för jag hade verkligen inte fixat det själv!
Så glad i hågen kunde jag lugnt cykla hem efter jobbet utan bekymmer =)

TACK MIN VÄN FÖR HJÄLPEN! =)


Kommentarer
Postat av: AnnaGreken

Oj oj tur i oturen där! Tur att du inte gjorde dig illa!

2010-06-09 @ 23:02:28
Postat av: kristina näslund

men hoppsan! Tur att de inte tog tvärstopp så du flög över styret ;) de är tur man har händiga vänner en sån gång. Ha de bra så ses vi snart,, mitt hår lääängtar efter dig,, hahaha. kram

2010-06-10 @ 21:28:30
Postat av: Kristina E

Ja jag håller verkligen med Kristina, Det är tur det finns händiga vänner när man som mest behöver dom. Saknar dig min vän. Kram

2010-06-11 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0