Bröllop..

 Ja så va bröllopet avklarat nu då mellan Kronprinsessan och Daniel. Jag måste faktiskt säga att jag har varit något less på allt prat och alla program om detta under dom senaste månaderna och framförallt under den senaste veckan. Men det går ju ignorera ganska bra, vilket jag har gjort. Därför va det ändå lite roligt att bänka sig igår för att se själva vigseln =)
Daniella och jag åkte och köpte god mat och jordgubbar och satt hemma hos henne och tittade. Det är ju fantastiskt roligt att se alla fina klänningar, håruppsättningar och smycken! Det va så många vackra människor där. Viktoria var ju underbart vacker i sin relativt enkla klänning som hade en otroligt lyxig känsla i all sin enkelhet. Jättefina detaljer som ändå gjorde den intressant. Sen hennes mammas krona och den gamla slöjan va ju pricken över iet =)
Dom verkar så otroligt kära även efter ganska många år tillsammans och man kunde ju inte bli annat än rörd av Daniels tal till henne. Royalist eller inte, det va ett fantastiskt bröllop tycker jag. Dom bjöd verkligen på sig själva och man fick se en sida av dom som man aldrig sett tidigare. Även kungen och drottningen visade upp en fantastisk bild utav deras generositet och värme =)
Jag tycker man kan vara stolt som svensk!
Låten som Björn Skiffs och Agnes sjöng i kyrkan va otroligt vacker och man undrar ju hur många bröllop framöver som den kommer stå på repertoaren, jag tror MÅNGA! haha

Vi lyssnar lite på den tycker jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0