trav och födelsedagsfirande

I helgen som va åkte jag upp till hoting på det årligen återkommande Hotingtravet! Jag kunde faktiskt sluta vid lunchtid på fredagen så det va skönt att komma iväg någolunda tidigt. Hade två passagerare med mig oxå som jag släppte av på två olika ställen efter vägen, kul med sällskap!
Anledningen egentligen att jag åkte upp va inte enbart för travets skull utan oxå för att fira min kära vän Björka som snart fyller 30år! Så alla mina tjejer samlades och åkte upp på Tåsjöberget för att inta lite god mat och ett å annat glas vin =) Ja, vindrickandet fick ju vi som inte ammar stå för... det är ju lite så nu när vi flickor börjar närma oss denna "höga" ålder, bäbisar tycks ploppa ut lite varstans nu hihi ;) Meeeen, som tur är så har vi ju lika roligt i alla fall, med eller utan alkohol spelar egentligen inte så stor roll =)
Det är så fantastiska människor som jag har valt att omge mig med så jag blir alldeles rörd vi tanken! Tänk att jag varit så duktig på att "välja" mina vänner, det är inte utan att man blir lite stolt haha ;) Även fast vi ses ganska sällan nu för tiden, i alla fall allihopa samtidigt så är det precis som förr. Och även fast vi lever ganska olika liv på olika håll så är det ALLTID lika kul när vi träffas. Det är så härligt, eller huuur!? =)
Nåja, där fick jag ett litet sentimentalt ögonblick...haha

Helgen va i alla fall jättebra, hann även med att umgås med min fina familj =) Sen va jag ju såklart tvungen att hälsa på lilla Sanna, det nyaste tillskottet till vårat "gäng".... meeen, inte vet jag hon va föga intresserad, sov sig igenom heeela besöket haha. Men söt va hon och som tur är så har hon ju så mysiga föräldrar och söt storebror så det blev ju trevligt i alla fall =) Får hoppas på att hon är mera vaken när jag kommer hem under semestern =)

Å på tal om semester, jag har bara 3 dagar kvar nu! Jippppiii!!! :P


Kommentarer
Postat av: kristina näslund

Du har helt rätt, du är bäst på att välja dina vänner. Tack för en trevlig kväll,, vi ses när du får semester. kram

2010-07-07 @ 21:18:41
Postat av: Nästa Kristina då

Ja du är verkligt bra på att välj vänner, å rätt har du i övrigt oxå, det är långt mellan gångerna men så roligt vi har tillsammans. Kram på di

2010-07-09 @ 19:36:48
Postat av: Björka

Håller med =) Tack för en trevlig dag! Puss & Kram

2010-07-10 @ 15:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0