Våffelkväll!

 Igår efter jobbet så åkte jag å hämtade upp Anna och så for vi till Daniella där vi käkade våfflor! Oj, jag minns inte sist när jag åt våfflor. Det är flera år sen i alla fall, förmodligen hos Märta som var min mammas faster och som alltid stått oss nära. Hon va en otroligt snäll och kreativ gammal dam. Lite av en konstär som gjorde det mesta hon satte fingrarna i jättefint! Meeen, nån vidare kock kan man inte påstå att hon va haha, förutom när det gäller att steka våfflor. Hon gjorde supergoda våfflor och det va ALLTID vad hon bjöd på när hon bjöd på middag, med grädde och färska bär =)
Men den här gången var det Dani som stod för våfflandet, hon lyckades riktigt bra! Det va mkt gott =) Sen tog Anna kontakt med zodiaken och sitt andliga inre (eller nåt haha) och spådde oss lite. Såg bra ut måste jag säga! Korten tydde på en framtid som jag mkt väl kan tänka mig, så håll tummarna nu! haha.  

Kommentarer
Postat av: Kristina Näslund

Då lovar jag att jag ska hålla både tummar och tår för dig vännen. kram

2010-02-27 @ 10:37:43
Postat av: sandra

tack vännen, kan behövas =)

2010-02-27 @ 17:09:38
Postat av: Therése

Spännande! Hoppas verkligen att dina drömmar slår in! Kram!

2010-02-27 @ 17:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0