Påsk

Ja då har påsken kommit och gått även detta år. Jag tog mitt pick å pack och åkte med mitt favoritfordon, bussen, till hoting. Efter denna mkt plågsamma resa med trängsel, en fantastiskt äcklig stank och ett märkligt pip i bussen pga en lastlucka som inte gick igen riktigt så anlände jag såsmåningom i metropolen på skärtorsdagskvällen. På busstationen möttes jag av mamsen och kusinbarnet Noa.
Min önskan denna helg va ju att det skulle bli en del skoteråkning, det såg dock inte så ljust ut på den fronten till å börja med. MEN vi bestämde oss ändå för att dra ut en sväng på söndagen och det va ju ett alldeles utmärkt beslut visade det sig, KANONVÄDER hela dan! Solen strålade och skoterföret va alldeles utmärkt, oj vilken njutning. Vi åkte upp till "ritta" å fikade och sen fortsatte Therése och jag upp till tåsjöberget där ännu en kopp kaffe slank ner :). På måndagen blev det en tur upp till Råberget för grillning, då hängde även Mattias och Malte med. Härliga dagar, så härliga att jag blev liggandes i feber sen när jag kom hem haha. Måste ha vart den friska luften där uppe som jag inte är van längre ;-) men det betyder väl bara att jag måste göra sånt här oftare =)

Några få bilder knäppte jag:

 Sötaste Malte på långfredagskvällen, han hade sin rosa klänning på sig och va väldigt stolt över den =)
 Grillning å fika i solen uppe i "ritta", Pappa, Lotta och Therése på kortet.
 Pappas Venture =)
 Den blå Vipern är Therése skoter och själv kör jag den röda klenoden, Exiter =) Men som synes går det i Yamahas tecken i det här sällskapet i alla fall =)
 Utsikt från Tåsjöberget!
 Vackert =)
 Malte han satt på Nordiken å fikade när vi va i Råberget =)

Kommentarer
Postat av: AnnaGreken

Åh, vad härligt du verkar ha haft det!

2010-04-12 @ 18:55:55
URL: http://grekens.blogg.se/
Postat av: Therése

Men jisses vad det ser ut som att du haft en trevlig påsk! ;)

2010-04-16 @ 09:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0