Cykel..

Redan söndag idag! Fan va helgerna går fort alltså, iofs så går ju veckorna oxå fort men ändå. Jag vill vara ledig lite längre jag...
Nåja, idag har jag i alla fall varit å inhandlat en ny cykel =) Det har ju som tagit mig nåt år eller så att komma till skott haha. Jag tycker att dom är så himla dyra cyklarna, herregud jag ska ju bara ta mig till å från jobbet typ så jag behöver inte en cykel för 5-6000. Tycker det bara är onödigt. Men så hittade jag en som bättre passade prismässigt så jag slog till =) Nackdelen nu är ju bara att den ligger oihopsatt i en kartong! Jag vet inte om jag ska ge mig på å försöka skruva ihop den själv eller om jag ska be nån vänlig själ om hjälp, det återstår att se...
Ikväll blir det i alla fall inte av. Istället ska jag gå å titta på Magnus Betnér på storsjöteatern, det blir skojigt! Han är ju faktiskt ganska rolig han och pratar om vettiga saker.

Men först å främst tror jag nu att jag ska ta å deklarera, då är det bortgjort för detta år... Lite stålar kommer in och det är ju alltid trevligt inslag i livet =)

Bye bye era gamla galoscher ;-)

Kommentarer
Postat av: AnnaGreken

Åh, vad roligt med en ny cykel! Den blir perfekt transportmedel till sommarens alla pick-nicks :)

2010-04-26 @ 18:29:47
URL: http://grekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0