Ikea..

I måndags tog jag en semesterdag så att jag och Marielle kunde åka till Sundsvall. Å visst är det väl fascinerande hur 11-12 timmar bara kan flyga iväg som ingenting!? Det måste ju betyda att man har roligt =) Mycket handlande blev det, jag visste nog det mesta jag behövde faktiskt men såklart så slinker det ju ner en å annan smågrej oxå ;)
En lång dag blev det men det va det värt, hade sen en jättemysig fortsatt kväll men en god väns sällskap =)

Nu börjar ju solen skina på oss äntligen, kan ju inte annat än börja längta till semestern nu... meeeen har några veckors jobb kvar innan det blir långledigt, men den som väntar på nåt gott... ;) Ett talesätt som stämmer in i många olika kategorier i livet har jag märkt.

Ne, nu ska jag ta å göra nåt vettigt innan jag ska sova.... Har ju så mkt pyssel på gång =)

hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0