ett pausinlägg...

Jag tar en liten paus i allt kaos som pågår nu och då tänkte jag att jag kunde skriva lite i den blogg som jag ibland gömmer bort att jag har ;)

Jorå, håller på göra om en del här hemma... Har väl inte varit heeelt nöjd med upplägget av möblering som jag haft och nu har jag äntligen fått tummen ur och börjat möblera om =) Det härliga med att möblera om är man faktiskt städar under, bakom, över å framför ALLT! Vartenda litet hörn få sig en rejäl genomgång av mopp å trasa, det tycker jag känns så bra... Man VET att det är rent exakt överallt =)
För att detta skulle va möjligt så va jag ju tvungen att göra mig av med lite grejer som inte passade eller rymdes och efter många om å men så blev dom möblerna hämtade så nu måste jag ju på Ikea å handla nya, som passar =) Attans!!! Guuud va jobbigt å åka till Ikea å handla en heeel dag!!!! (hörs ironin?? hihi)
Sen är det ju så, när det gäller mig i alla fall, att när man håller på som bäst så väcks ju oxå nya idéer.. Så nu håller jag på måla om soffbordet oxå, haha... Det har varit brunt men förvandlas nu sakta men säkert till vitt å fint :) Sen måste jag byta gardiner, hänga om tavlor.... ja listan kan göras lång, men fint kommer det å bli, jag tror faktiskt det!
Det är ju kul å grejja å dona tycker jag och det passar alldeles perfekt för mig nu när jag verkligen behöver rikta tankarna åt något annat håll, samtidigt som man kanske kan få lite ordning på några hjärnspöken oxå... Förhoppningsvis :-S

I morgon blir det en tripp hemåt mot H lite oplanerat sådär... Jag hade inte alls tänkt åka dit och hade väl inte nån vidare lust heller om sanningen ska fram men något har dykt upp och det blir så jag åker ändå, något som va lite för bra för å va sant... Tror jag ska va lite sådär kryptisk och hemlighetsfull tills jag varit hemma å sett hur saker å ting kommer å te sig ;)

Nä, kanske ska fortsätta pyssla på lite då, nu har jag ju pausat ett tag. Egentligen så skulle jag iväg å träffa en vän å göra något roligt nu, men den planen gick i stöpet :(   Jaja, shit happens...
 
See you when I see you...

Kommentarer
Postat av: Anna Greken

Nämen nu blir jag ju nyfiken...vad är det som händer? hm...din lilla luring där. Jaha...när ska vi åka på IKEA då? :)

2009-06-12 @ 18:45:21
URL: http://grekens.blogg.se/
Postat av: Kristina E

De va så kul å träffa dig i helgen, hoppas du är lika nöjd fortfarande, sköt om dig Kram

2009-06-15 @ 23:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0