en bra helg :)

Ännu en helg till ända, full rulle har det varit :)
Igår åkte jag ner på stan och träffade upp Marielle och Roger, vi tog en fika och gick en sväng på stan. Sen medans Roger åkte hem å förberedde sig för innebandy match så åkte jag och Marielle på Jysk, Mio, Växtvaruhuset och Ixo House å kikade lite. Shoppade lite gjorde vi oxå ;)
Sen åkte vi ut till Valla och tittade på matchen, tycker det är lite kul å titta på sånt jag och ännu roligare är det ju när laget man hejar på vinner :) Det gjorde dom, ganska stort oxå och enligt Roger så var det en av dom bättre gångerna på länge så man kan väl inte annat än tro att det va Marielles och min blotta uppenbarelse som hade nånting med det å göra, hahaha... Vi måste nog föra tur med oss ;)
Sen åkte jag hem å tog ett varmt bad, usch man blir så frusen av å sitta i en gympahall sådär. Så efter lite upp-piffning så åkte jag in till Marielle igen med vindunken i högsta hugg, vi käkade plankstek och kikade lite på melodifestivalen. Sen blev det trubadurafton för hela slanten, haha. Roger spelade å sjöng för oss, å BRA gjorde han det oxå!! Riktigt bra! Jag bara älskar när nån plockar fram gitarren och börjar spela och sjunga, kan lyssna i timmar. Får aldrig nog, det är det absolut bästa som finns! Sen är ju Marielle oxå en hejare på å spela å sjunga så det gjorde ju inte saken sämre precis :) Lite senare på kvällen så kom ett gäng grabbar å gjorde oss sällskap och dom va inte heller främmande för sång å spel, även blockflöjt, munspel och kastrull med sked kom fram efter ett tag, hahaha. Ja, roligt hade vi :) Framåt natten så tog vi ett besök till Bishop och sista halvtimmen spenderade Marielle å jag på dansgolvet på Plaza :)
Sammanfattningsvis så var det en mkt lyckad kväll!

Idag blev det sovmorgon, skönt :) Sen blev det utryckning! Haha, nja det är inte så dramatiskt som det låter. Har agerat lite starthjälp till Annas bil, den va lite tussig och ville inte starta själv. Men vi fick igång den, duktig som vi är ;) Sen blev det en tur till brunflo för å ladda upp batteriet lite. Daniella körde och Anna satt fram och torkade av rutan med en trasa så hon skulle se nåt, haha. Vi vågade ju inte ha nån fläkt på som skulle stjäla för mycket av batteriet. Men det såg lite roligt ut måste jag säga, Daniella skrek "Ja se kleint!" å Anna torkade, hahaha. Ja men bra gick det till slut :)
Sen följde jag med Daniella till Alsen å hämtade hennes vovve medan Anna fortsatte köra sin bil. När vi kom tillbax till stan så käkade vi och nu ska jag nog bara ta det lugnt resten av kvällen. Får se om jag orkar gå på Oscarsgalan inatt, skulle gärna vilja det men fasen, sent blir det ju då. Får se om orken infinner sig, jag är ju lite av en nattuggla så omöjligt är det ju inte ;)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa. hahaha.. det var en riktigt rolig bilfärd när vi väl fick liv i bilen. Haha.. Jisses en sån dag.. jag är helt slut.. Men man ska aldrig underskatta tjejer.. Kvinnor kan.. med hjälp av Lella..hhaha

2009-02-22 @ 21:02:30
Postat av: Anna Greken

Haha...vilket äventyr det blev. Tack kära du för all hjälp! Så snällt av dig att fixa startkablar och allt. Vi ses på Oscarsgalan då :)

2009-02-22 @ 21:19:07
URL: http://grekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0