Terry Evans!

Igår va jag å Marielle på Storseans med Terry Evans... DET va mäktigt! Fan va säker den där karln är alltså..
Terry Evans är ett medium som bla brukar va med i "det okända" (för den som inte redan visste det)
Vi visste inte alls vad vi skulle förvänta oss när vi gick dit, mycket folk var det. Det är svårt å beskriva såhär i ord hur det va men intressant var det verkligen!
Ja jag vet... så fort man nämner ordet "medium" så slås man ju genast av tanken "vad ska man tro om detta?" eller många tänker nog rakt av "det där tror jag inte på!".... Själv vet jag inte riktigt vad jag ska tro, jag är lite för lite insatt för å ha nån RIKTIG åsikt tycker jag. Men huuuuur i helsike kunde han veta det han visste om folk!!??!! Han visste att nåns brödrost va sönder, han visste om ärr som nån hade på benet, vad deras anhöriga dött av, vem som skulle få barn utan att dom visste det själv osv osv... Ja, som sagt jag vet inte vad jag ska tro men NÅNTING finns där. Det kan inte bara va slump eller god människokännedom, han va så träffsäker så det fan gick rysningar genom hela kroppen.
Det va en rolig upplevelse, skulle absolut kunna gå igen :)

Nä, en fullspäckad dag väntar i morgon... dax att hoppa i säng känner jag!   Goodnight Sweethearts ;)

Kommentarer
Postat av: kristina n

Åh va roligt att vara på det,,, de måste du berätta mer om när du kommer hem nångång. stor kram.

2009-02-28 @ 20:39:04
Postat av: sandra

absolut! det ska jag göra =) kram kram

2009-03-01 @ 18:08:55
URL: http://sandra80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0