se det snöar..

  

Huvva vad det har snöat i helgen, helt sjuukt!!! Har inte använt min bil sen i fredags så när jag kom hem från jobbet ikväll så tänkte jag att jag nog borde gå å sopa av den... sopa å sopa, fick ju fan skotta fram den haha. Shit va snö det va, kolla själv ;) Va bara tvungen å knäppa några kort, det tog mig en stund innan jag fått bort allt... Tur att det varit kallt ändå då är ju snön inte så tung i alla fall.

Nu ska jag ta å titta på Simon och Thomas tror jag, dom e ju lite roliga faktiskt ;) Ha dé gott!

Kommentarer
Postat av: Kristina E

Ja se denna snö, ja kolla ut på min balkong, som inte fått nåt besök alls i vinter, de e nog knappt ja får upp fönstret nu, hoppas den håller :)Tänk att de kan snöa så när de e så kallt

2009-02-09 @ 20:59:36
Postat av: sandra

haha, tänk om den skulle rasa ;) sune får en trevlig överraskning en morgon när han kommer på jobbet, hahaha... nä fy, den håller nog ;)

2009-02-12 @ 23:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0