spökar..



När jag vaknade i morse och gick in i vardagsrummet så ser jag att högtalarna ser ut så här! Båda två exakt likadant, framsidan har bara ramlat av... När jag gick å la mig sent inatt så såg det inte ut så, det måste ha hänt nån gång under natten/morgonen... ???? Mycket mystiskt, jag har haft dom här högtalarna i många år och detta har aldrig hänt förut.... Man kan ju inte undgå att fundera över om det spökar här! :) Hmm, mysko....

Annars så har väl helgen kommit å gått alldeles för fort som vanligt, skulle ju gärna vart ledig några dagar till..:) Igår på dagen så åkte vi till månsåsens bisonoxfarm! Haha! Vi var ett gäng på 16st och där fick vi titta på bisonoxarna och sen grilla bisonburgare i en tipi, allt medans guiden berättade om sin roadtrip på motorcykel genom USA :) Det va riktigt trevligt faktiskt men det tog låååång tid, hälften hade varit nog..
Sen på kvällen tittade vi på hockeyn, tyvärr så förlorade vi ju :(, och drack öl. Avslutade nere på Plaza, men där sög det faktiskt.. lite folk, det va lite synd. Men Daniella och jag brukar ju som lyckas roa oss rätt så bra ändå! ;) Det va kul ändå!
Idag blev en ganska lugn dag, lite seg å trött faktiskt... Många funderingar vandrar runt i mitt huvud just nu och idag har varit en sån dag då alla tankar har fått komma fram, "grubbel" är ju som mitt andra namn, haha.
Lyssnar lite på hockeyn när jag skriver detta och det är ju faktiskt riktigt spännande, Ryssland kvitterade just till 4 lika... Spännande hur det ska sluta!

Lägger in några bilder på Bisonoxarna oxå :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0