tillbax till verkligheten..

Då va man som sagt tillbax till jobbet och verkligheten igen, 4 veckor går så otroligt fort när man är ledig. Men men, visst va det lite gruvsamt innan men när man väl är där och börjar jobba så är man snart inne i rutinerna igen och det är ju faktiskt oxå skönt på sätt och vis.. Däremot så va jag ju så smart att jag drog på mig en riktigt elak förkylning såhär precis innan jobbstart, hostar illa och har stundom en väldigt krasslig röst och stundom ingen alls... Mina kunder gör det bra som överhuvudtaget hör vad jag säger, haha. Vet inte om jag har feber eller så, tänker inte kolla heller för ni vet väl hur det är?? ....det man inte vet, finns inte ;)

Nä, nu ska jag koka lite the tror jag.. Det ska ju va bra för halsen, men först så ska jag lägga ut några bilder från Camillas 30års dag :)     Krya på mig!

   
  

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej stumpan, jag håller med helt å fullt, krya på dig, allt du bara kan, ja vet ju hur du ser på honung i the men... de funkar faktiskt ännu bättre :) Sköt om dig

2008-08-14 @ 23:07:05
Postat av: Tea

Vilka tjusiga tjejer! Ser ut som att de haft mycket skoj...

2008-10-12 @ 21:11:44
Postat av: Tea

Ser ut som att de får ont lite här och där dan efter... Även den supertjusiga bruden med långt blont hår... =)

2008-10-12 @ 21:13:41
Postat av: Tea

Ser ut som att de får ont lite här och där dan efter... Även den supertjusiga bruden med långt blont hår... =)

2008-10-12 @ 21:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0