Sol Sol Sol!!

Japp, nu är det bokat å klart! Åker till Turkiet den 1maj, faan va skönt det ska bli! Jag och Kristina ska ligga på stranden och lapa sol och paraplydrinkar :) Gissa om det är precis vad jag behöver just nu! Längtar!!

I måndags gick jag till en spåtant för att kolla läget lite vad hon hade att säga om mitt liv... Oj oj, det va mycket det.. Här ska det tydligen skaffas både man, barn och villa, haha. Ja ja, tro vad man vill om detta men det är ju helt sjukt vad hon visste om vissa saker, hur jag tänkte, hur jag kände, var jag befann mig i livet och det mest läskiga av allt va ju personer som hon beskrev, både till utseende och till sättet. Och det stämde! Mycket mystiskt. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men intressant är det! Sen om det nu är bara lögner och hitte på det spelar ju egentligen ingen roll, ibland är det bara skönt att höra från nån utomstående att allt faktiskt kommer att lösa sig, det blir bra till slut :) Det är väl ändå ok att lura sig själv lite så länge man mår bättre av det så... :)

Nä, nu börjar det va dax att gå å sova lite. Vi har haft kurs på jobbet idag och fortsätter med det i morgon oxå, då är det väl bäst att man är pigg och alert. Uppsättningar handlar det om i morgon, det ska bli jättekul! Passar ju perfekt nu när alla studentbaler börjar komma igång :)

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: madelene

Hej Sandra.
Å, vad spännande det låter med vad spådamen har sagt. Du får berätta mer när vi ses framöver.
Jaha, vad härligt att åka på semester. Den bästa tiden att åka är i maj tycker jag, men det var hela 8år sen jag var iväg sist.... & förrut åkte jag varje år, Livet förändras.
Jag är så jättenöjd med håret ska du veta!
T. jobbar inatt & då ugglar jag här i cyber några minuter till...
Sköt om dig & må så gott i vårvärmen
Kram /madelene

2008-04-21 @ 23:04:19
URL: http://linneagarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0