längtar lite nu... :)

Ja, nog börjar man känna att det snart kan få bli torsdag nu. Det ska bli så otroligt skönt att komma iväg! Enligt tidningen så är det 20 grader och strålande sol i turkiet nu, det är väl i och för sig inte så supervarmt men säkert skönt ändå :)
För mig blir det första gången i turkland faktiskt, har väl egentligen aldrig haft nån riktig längtan dit men det är så jävla smidigt att man kan åka direkt härifrån. Kan ju va ganska drygt iband när man ska åka till stockholm först, hitta passande flyg- eller tågtider och sen sitta typ hundra timmar på arlanda å vänta, sen måste man ju va ledig 1-2 dagar extra oxå.. Nä det här ska bli skitskönt, speciellt när man kommer hem :)
Har hört otroligt olika åsikter om landet i alla fall, vissa tycker att det är det underbaraste land som finns medans andra tycker att det inte är bra alls.. Många har varnat oss för turkarna oxå, dom kan va ganska på tydligen, speciellt när man åker två tjejer, hihi... Men det oroar jag mig inte för, nog vet både Kristina och jag hur man säger ifrån, haha.
Nåja, det är väl som med allt annat, man måste skaffa sig en egen uppfattning helt enkelt..

Nej, nu ska jag återgå till min målning, håller på å måla två hyllor. Dom har varit bruna men jag har bestämt mig för att jag vill att dom ska va vita istället, det kommer bli skitfint :)

Hare bäst!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0